Friday, April 8, 2016

||Boboiboy The Movie||-#14

Assalamualaikum! 

Korang tengok dah kan...kan...kan...
Kami baru pi tengok Sabtu lepas =p

Ramai yang cakap sangattttttttttttttttttttttttttt best.
Bagi saya memang best. HAHAHA
rerasa, agak2 rare saya layan katun versi bahasa melayu. HEHEHE

So ada kawan kata sedih time ocobot rosak..so aku punya excited tengok filem ni dok menanti bilalah nak sampai sceen ocobot rosak...ternyata, memang sedih pon. KAHKAHKAH

Aku tengok Irfan pon lap airmata kauuu.
Very touching kan...

Oklah, ape pon aku dah selamat menunaikan hajat the kanak2 utk tgk Kungfu Panda + Boboiboy walaupon ada last request by Irfan nak tengok superman vs batman tu...aku cakap x best sangat so x yah tengok...we are waiting "The Jungle Books" yeah!!!
X sabar ni. HEHEHE



Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers