Thursday, June 2, 2016

||Captain America||-#19

Assalamualaikum!

#throwback ye

Kisah yang x sompek nak update dalam dairy hidup saya ni...
HEHEHE

Ni kesah aku berfoya2 dengan Mr.R, melayan wayang utk spending masa bersama.
Memang berbaloi... best sebab dengan orang tersayangkan...

One of think yang aku perasan pasal diri aku kan...
Aku x suka tengok hero vs Hero.

Rasa2 macam...eh, dia kan kuat ngape bila lawan berdua rasa macam dia x hebat gitu.
Otak aku setting is Ironman orang yang hebat dan kuat tapi aleh2 dalam filem ni nampak macam dia x sekuat captain america pula...

Hemm kisah hero2 berlawan sesama sendiri kan...
But aku lebih suka kalau depa bergandingan tangan lawan musuh bukan lawan sesama mereka...

Actually:
Filem ni pasal avenger dah berpecah belah pasal orang awam pikir mereka ni buat undang2 sendiri nak perang ke ape ke so ada half of member vote utk sign buku agreement tu ada a few yang x nak sign so tu le pasal capt ni vs ironman.  HULK & THOR xde dlm filem ni... almost rentetan dari filem avenger last year...siapa tengok last year so dia paham le tapi ada gak aktor lain yang terbit dalam filem ni... sedikit kompius di situ =)

lepas ni update akan carca-merba sebab nak up kisah2 yang x sempat update ye kawan2...



 Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers