Saturday, July 30, 2011

Puh kiri puh kanan...

Alahai..nebesnyer aku nk tunggu esok. Moga2 sukseslah projek ni esok. Wawawawa mau nanyis2 dulu. Sedih oo kalau fail projek ni.

Projek ape? Okes meh aku share dgn uols. Esok mr R nk buka messin basuh ni tau. Wow...hebat x? Hebatlah sgt sbbnyer mr R ni bukan aliran nk repair2 mesin basuh ni. So paham2 jelah.

Hehehe nape buka? Alah xkanlah rajin sgt nk buka. Of coZ lah mesin aku ni dh bunyi mcm nk roboh bila dia spining. Hehehhe. Mr R kata bearing dia yg problem. Cheewah...mcm pandai.

Aku plak berkeras xbg bukak sbb aku tkt kalau buka xreti psg balik ape kes? Slamber menjawap...alah beli yg barulah Yang. Huh...aku syg wooo sama ni mesin sbb aku beli ngam2 1week lepas kawin kami beli mesin so now very close going to 10years. Hebatkan. Hehehe pastu peti ais aku pon sama seusia but alhamdulillah masih sihat memasing ;)

Tolong doakan esok mesin ku masih boleh digunakan lagi. Heheehe kalau x...emm xdapek den nk nolong dah.

Chowww.

Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers