Sunday, July 24, 2011

@donat kitee@


Oks...now lepas layan transfomer donat aku layan donat plak.
Oh sudah mengilak suka pada ini donat.
Sumpah lebih gebu dr big apple n dunkin donat ok. Harga sama jer mcm donat2 yg lain tp tahap kegebuan donat tu...gilalah mau explain.

Aku rekomen...kalau uols jumpa brand ni testlah rasa donat dia. Terbaekkk!!!  Semlm ke sana beli donat today ke sana pon beli donat juga. 1fleber yg semlm punya 1 lg ambik flaber baru. Hahaha

Kalau korang xtau nk cari mn...ok boleh beli kat giant kota damansara. Ok lokasi kedai betul2 facing eskelator turun dr giant k....kat ground floor gitu. Sbb kat sini aku beli ini donat kalau aku jumpa tmpt lain nnt aku updat lagi k. Jom layan...lapo balik daaa.
Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers