Monday, July 18, 2011

*meyoya*


Owh ni crite sabtu lepas di mana saat genting yg aku hadapi. HHaha gentinglah sgt. Oks,ni crite sabtu yg mn uols tau mr R telah g meninggalkan kami ... Sobsobsob ke melaka sbb company dinner.

Aku sgt sentap ok. Sentap tahap cipan jth gaung tau...yg nyebab aku sentap adalah, aku plan nk g bercuti skali ke melaka so kiranyer hotel lain2lah kan as long leh gi holiday...aleh2 mr R xbagi,mnlah aku xnyentap.

Bukan nk minta duit dia pon aku byr sendiri tau.huaaa sentap, sentap...so aku pon ambik keputusan boikot.hahaha ngok punya bini (sila jgn ikut mcm sy-nnt kamu yg nahas).

Oks dh xdpt nk gi holiday makanyer cepat2 buat back-up plan nk g ke genting,dh sentap lg...adik plak xdpt joint.kalau ada bibik sedap gak bercuti aryan ada yg jg kalau aku ber3 je ke genting ...jawapnyer satu hapak pon xdpt so xjadi lagi-sentap lagi.

Sabtu lepas hari nyentap bg aku tau. Sentap xsudah2.hahaha. genting dh cancell terus nk g tgk wyg walau pon tgh skt ht kan xdpt g holiday ke melaka. Sampai ou-gsc...bapak punya ramai umat manusia but q jgkler. Sampai kaunter tgk seat cam hampeh...blh nk tgk 3d ddk raw paling 1st depan skrin...aloo apelah nk jdnyer so sentap lg seat wayang xngam. Trs cepat2 ke mbo kepong... Hambeik kauw aku choose couple seat (terbaeekkkk).

Layan arr harry potter last episod. Huhuhu crite xtaulah nk ckp best ke x sbb nengok dlm keadaan xde feel.cis, hampeh. Dh hbs tu kluarla nk nyoping (niat tertanam dlm hati adalah-nk swipe kredit kad mr R....hehehehhe). Jln2 jumpa mala'on ni si cipmunk n d geng.jap gi wayang depa nk kluar kot erk gambo gaklah.
Yg benonyer aku nk gambo tp xde plak nk srh org ambik.hehehe(xbrp nk sentap ;) hehehe).

Itu crite sentap dr saya.hahhahaa.oks chow dulu yer ;p

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers