Translate

Friday, August 29, 2014

Buka Jahitan...Euww!

Assalamualaikum!

Hai semua... hemm nak updape pasal my pakwe pulalah. Hehehe lama x nyembang pasal pakwe ku kan..kan..
Hari ni...dia pi buka jahitan... euuw, scary tau.

Sambungan dari [SINI]

Tepek gambar pakwe pakwi =p
My boyfriend...
Sayang awak =D #tetiba

Dan saya ambil keputusan.. saya follow gak dia masuk bilik doctor untuk tengok sesi membuka jahitan.
Haiyah... euww, nyilu aku tengok. Hehehe tapi mamat tu pon ada cakap, rasa nyilulah doktor. Itu dia yang rasa...aku tengok memang aku seriau.





Tada!!! inilah hasil selepas buka jahitan gitu =p
Cantik??

Suka suki bergambaran dalam klinik...naik lemas mamat ni, dahlah dia x suka bergambar...
Ku pedulik ape...dah jarang2 dapat berdatingan macam ni der.

Eh..GEMUK!!

Selfie yang menjadi hobi saya...

Maaf kalau ada yang termuntah asyik tengok muka saya je. Hahaha.


Thanks for visiting =D
Ok babai.




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA