Friday, February 4, 2011

**Adam vs Aryan**

Emmm ni kisah semalam...alahai, semalamkan coti so ku 1happy family balik kg.Ops! ada sowang yang tertinggal kat DD sbb mamamt tu kerja.Ahaks...mencari rezeki untuk anak isteri.Hehehhe tq sayang, u take care of ur self ok.Muaah!! ahad ni ayg blk umah kite k.

Semlm 2jam45minit bar aku sampai umah ceh biasa balik kg 1jam30min jer dah sampai, hemm biasa ler jammed.

Oks, ni story aku kat kg plk....plan asal terus nk balik umah sendiri tp tetiba rasa cam gatai skit nk pi singgah umah mertua jap aper lagi.... pusing stereng arr pi singgah umah my MIL.ok, semua owang sehat...alhamdulillah.Semalam yang dah selamat sampai is family Andak, family Ateh, Family Zaki dan of cozlah tetiba sampai family aku plk walaupon xcukup korum.hehehehhhe

Sampai2 nyembang jap pastu aku pon makan, lapo maaa hahahahhahha tetengah makan, Andak dapat call dr Abg Ngah suruh g umah mertua dia so segerombolan kami ni 4family g plk umah angah so inilah hasil nyer yg ku dapat dr umah angah.Alah2 buah tangan gitu.Aku kan dah lama xjumpa Adam anak angah so masing2 ambik kesempatan menlenjan anak owang tuh.Hahahahha nasib kaulah Adam.

Aku dan Adam, bab tol anak owang ni tp baru pandai meniarap (9bulan sudah)

Hemm ni si dak Aryan yg dah sibuk merangkak xhengat.

Aryan...mak ngah cemburu arr u pandai merangkak sbb si dak Adam tu br start2 nk meniarap.

Dak Adam ni dah boleh ddk encem compare anak aku yg duduk alah2 posing duyung jantan gitu.hehehhehe

Hemm kombinasi 3budak2 hampir sebaya.Aryan (7bln), Batrisya & Adam (9bln)
Aryan - merangkak, Batrisya mengesot & Adam baru meniarap.

Muhammad Adam Bin Abdul Rahman.....geramnyer.

Emmmm ari ni ada sepupu nikah, adeh letihnyer sbb mlm tadi dok chatting dgn kawan santak ker kul 3pg baruler tertidor.Akakakakka mcm xpernah chatting plk sebelum nih.

Petang2 skit kalau sempat aku update edisi sepupu nikah plk.
For Abg Salleh, selamat pengantin baru yer.  Moga jodoh ini adalah yg terbaik dah berkekalan hingga akhir hayat. Amin!!!!!!





No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers