Sunday, February 13, 2011

**Outing & Dating ;D**

Yes...time for dating2 sbb aku stay kat kg al-kisahnyer psl coti raya cina maa.Hehehehhe so kebetulan kn keje ari sabtu so aku pon ambik kesempatan pi dating plk dgn darling ku.Lalalla...dlm hati ada taman.hahahhaha.
Menu lunch hour kami is Pizza Hut requested by darling ku :D
Jom layannnnnnnnnnn
Yes...tuang sos penuh bersopan.hahahahaha

Ops...luper nk expose awal2.Cam biasa, menu aku suke is meet ball spagety + asam fizz.Sodap.hahahahha

Yang ni pulak edisi kami g anto laptop ku ke Plaza law Yatt kl sbb nk repair screen laptop ku pecah gara2 penutup bb aku.huhuhuhu terebang rm550 tp xper sbb darling ku seponser so now kene more berhati2.huhuhuhuhu

Irfan and daddy time tunggu minoral @ ulat(bahasa yg biasa aku pakai)

Still waiting, anak ku muka dh muncung sbb panas.hahahhaha

Macam biasa, aku pon nk exposelah sekali mn boleh jadii kamerawomen jer, rugi ooo ;p

Anak ku dah start penat.Padahal aku jln kejap jer dlm Law Yatt tu xdan nk skodeng ape2 pon.huhuhuhuhu

Yes, mummy pun nk interframe sama.lalallala ku suko ;p

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers