Wednesday, April 6, 2011

**Cemburu tu tanda aper?**

Wawaawwa...aku xsuke perasaan cemburu tapi kan setan kan suker tau bubuh n racun aku dengan perasaan cemburu.
Menci tau.  Bila cemburu ada org kata tu tanda sayang pada aku cemburu tu tanda aku xyakin @ percaya pd org yg tersayang but terpulang pada penilaian masing2.

Kekadang cemburu pon boleh jadi isu gak tp so far Mr Right aku xpernah pon nk cemburu kat aku.  Tu tanda dia xsayang aku dah ker weih??  Lalalala...x sayang??  ehehehehe boleh caya ker??

Kekdang ada gak aku nakal terpikir...gamaknyer memalam bute entah2 Mr Right aku skodeng transaksi hp aku tak?  Check sape sms aku, sape call aku, saper yg aku call bla..bla...bla...  hehehehe nk gak tu percaya yg Mr Right xkan lepaskan aku bebas free2 gitu jer.

boleh x pikir my lovely asben sanggup nk skodeng my hp??  ish!! x baik sunggoh aku sebagai isteri tp kalau dia nk skodeng pon bukan jd kesalahan pon, at least dia pantau gak takut manalah tau kot2 aku yg terbabas ker.  hahahahha
TERBABAS????
Sowi yer....aku merapu sbb tension report stuck.hehehehhe

'LoveRazila'
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers