Saturday, April 16, 2011

**Short posting : mensyukuri nikmat yg diberi**

Sekarang ni aku di library OUM.  Naper kat sini?? Saja nk bertapa jauhkan diri dr anak2 sbb nak fokus on report yg dah 60% nk siap.  Tengah khusyuk2 aku buat report tetiba mata tu gatai nk memerhati org.

Tenggggg!! mata terpukau pada seseorang jejaka.  Hemm aper yg special?? Very special man, sebab aper?  Sebab dia berkerusi roda.  Huhuhuhu bersemangat waja datang library nk belajar search information utk buat rujukan.  Waaa aku jadi sebak tgk dia berkeadaan bergitu.  Aku yang sihat tubuh badan xder pon bersemangat jitu.  Abg, mintak skit semangat abg utk saya jadikan pedoman, pemacu semangat saya utk siapkan final paper saya.

selute giler kat abang tu, rasa mcm nk pi ddk sebelah dia jer,  huhuhuhu.
Ya Allah, aku bersyukur dgn rezeki dan kesihatan serta kesempurnaan yg telah kau beri pada ku.  Semoga dgn melihat mereka yg kurang upaya @ OKU ini dapat menjadi pemacu n pendorong utk aku lebih berjaya. Amin!!!!

Tq to staff library OUM sbb sentiasa sedia membantu golongan OKU and of coz, library OUM KL ni is mesra OKU =p

'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers