Friday, September 21, 2012

Ilmu terbaik :)

Hehehe...tetiba aku rasa sgt cuak utk flight esok. Atee, esok is 1st flight for Aryan...yup 1st experiance for him but not for Irfan yg a bit always flight :). Tetiba rasa macam unfair utk Aryan...hehehe 2years old baru nk merasa 1st flight but, aku ada bawak dia naik flight time dia dalam perut aku kan tau. hehehhe...but haruslah dia xtau pon :).

Ari ni, mood adalah holiday so aku pon merajinkan diri survey ilmu2 keibubapaan travel with toodler...amboii, ongputih sesaja ilmu yg diberi. So, kite bace gak ler tips2 yang diberikan... seriuss, bagus wei walaupon ada yg agak ketinggalan zaman :). Never mind, kite ambik mana yg bersesuaian je dgn zaman sekarang.

Ni among of link yang aku buat research ... good little traveler. I memang suka tips2 ni cuma, agaknyer...aryan tu mau ker duduk dendiam erk?? Berdoa gak ler semoga dia xbuat hal dalam flight =D.



Waiting to press ENTER button =)

Xoxo : LoveRazila

4 comments:

  1. ok jer... Ammirah pun naik flight belum umur 2 tahun.. ok jer... masa tue kami ke Sabah.. mmg la lama skit dlm flight tue.. agak boring.. tapi kami standby susu siap2.. mmg tahu kalau dia boring dia akan tido.. nangis juga sebab boring.. tapi x lama la dia nangis.. sebab ada along dok main2 ngan dia...

    ReplyDelete
  2. Kak Ida, tulah...harap sgt dia xbuat hal :)
    Irfan dulu ok...1st time naik flight baru age 8month. Hehehhe well train sgt dah budak tu =)

    ReplyDelete
  3. wah.....happy holiday....insyaALLAH anak2 u ok tak mcm ilham!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hUHUHU...My Aryan lagi excellent daripada Ilham. Nanti saya story what happen dalam flight :)

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers