Sunday, November 18, 2012

I love Bluunis time =D

Yeah!! as perempuan kan...musti suka bab kecantikan and spa.
Aku pon samalah macam korang gak...bab2 kecantikkan ni laju je aku ni ke depan walau pon aku xsecantik ratu cantik donia.
Argh...ada aku kesah?? Yang aku tau semua yg Allah ciptakan tu sempurna and cantik...syukur alhamdulillah aku xde cacat - cela so kire cantiklah kan! Hehehehe

Oklah, nak story ni... aku dapat email dari One Card, cakap ler ada roadshow dari Spa Bluunis ni.
Yang bestnyer...boleh dapat eye massage FREE  tau...camner tu??
Eleh..dia dh kabo...xyah nak beli2 barang just print email tu and past it to them...50org/ day tau.
Wah!! i pon laju je print and after koje terus zassss ke OU.

Wah!! rezeki aku, dapat free eye massage.
Hey, nak dapatkan free treatment ni haruslah ada sesi soal jawap & rayu-merayu suh ambik pakej yang depa advice. Alah...ku x heran okey setakad ko rayu2 aku, aku dh kebal.
Ahaks...tapi kekadang terbabas gak. kikiki.
Budak amoi tu, explain sesikit, rayu sesikit pastu terus bagi free treatment tu kat aku.
Kene rasa yang free dulu baru boleh subscribe..rugi arr ko menonong je subscribe kalau uols xtau service dia camner kan???

Jom... join aku wat eye massage... manyak syiok wow!!


Selain massage mata, boleh massage body and boleh juga buat facial...kalau ada nk buat treatment kening pon boleh...murah jer...RM15 kalau xsilap time roadshow ni.
Ni produk yang depa pakai utk facial....

Lay down time...syioknyer =P 

Kecik comei pulak aku rasa kaki ku ini...

Orait...bButik Bluunis ni ada kat OU...boleh try service dia...best.
Yang lagi rasa double best sebab dia FREE - aku memang ler suke bab free ni. hehehe.

Berdoa gak, lepas ni harap2 adalah email yang tawarkan bab2 FREE ni dari One card lagi =D
TQ pada OneCard and OU juga =D

Xoxo : LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers