Tuesday, March 19, 2013

Storage Milk Bag ...

Haih...duduk kat rumah ni sambil2 online shopping memang best. HIKHIKHIK
Sambil tgk tv sambil shopping.

Owh, ari ni seharian aku mencari storage utk susu yang dah di pump.
Malas nak pakai bottle sebab tempat limited so kene pandai2 pakai space yang ada =)
Malas nak beli deep freezer sebab rumah saya bukan bunglo yg banyak space utk letak barang2 ni.

Biasa aku pakai brand Autumnz tapi macam nak try brand lain so keep searching...ada satu brand tu aku suka tapi!!!! kat UK je ada jual. Puiii. Geram betul =)

Ni yg current brand saya pakai...

Suka yang ni tapi xde kat Malaysia rasanyer...penat aku searching blog sana sini...xjumpa pon.

I'm looking yg 5oz atau storage bag yg 4oz sebab biasa sekali pumping dalam 2-3oz je so kalau keep dalam 12oz or 7oz storage bag rasa macam banyak space membazirkan...so keep searching lor =)

Biasa korang beli kat mana eh??? Cer advice aku skit. TIA kawan2.

Xoxo : LoveRazila

4 comments:

  1. alamak i pun dah x ingt dlu guna storage milk brand apa..dah 5thn berlalu saaat2 indah tuh..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shima....bila nak mulakan semula ni.hehehe...I dulu memang xde activity pump semua ni.HEHEHE baru Mau belajar daa =)

      Delete
  2. anak yg pertama mmg tak berjaya nak bg fully bf so kali ni nak try bagi full. hopefully berjayalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah chaiyok Anne, saya pon anak ke-3 ni baru nak try fully breastfeed tu yg rasa macam kekok tu. Hehehe Semoga kite sesama sukses ye...niat dh ada,semoga dipermudahkan.amin!

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers