Thursday, February 20, 2014

Bedak Arab, ko ada???



##SLOT KECANTIKAN##
Wah!! kelas punya tajuk.
Sapa suka cantik??? Me...me...me...
Sape nak jadi cantik???? Me...me...me...
Sape yang feeling santek??? Me...me...me... (feeling jer)

Ate, aku nak story pasal Bedak Arab.
Sape ada bedak arab??Me...me...me...
Sape dah pakai or baru nak pakai bedak arab ni?? Me...me...me...
Haah...korang jangan nak hejek aku eh...karang aku sentap =p

Hemm aku baru je berjinak2 pakai bedak arab ni.
Dah korang asyik2 cerita pasal bedak arab, posting je promo bedak arab, makanya haruslah aku mencubakan... memandangkan compact aku pon dah habis pastu aku sambung pakai bedak Happy je.
Loh!! ada yang x tau ke bedak Happy ni??
Ni haaa... aku kopipes je dari google.

Korang pernah pakai???
Haa tulah....x pernah pakai ler tuh, aku?? sempoi...pi opis pakai bedak ni je.
Lepas apply ~MYRACLES BEAUTY~ biokan 3-5minit pastu apply je bedak ni...
Then ikut koranglah nak apply ape lepas tu.
Memandangkan bedak Happy ni pon dah habis...makanya, time to change.
So adik aku pon promotelah bedak arab yang dia jual so makanya kite supportlah business dia.

Ni paperbag dia...comel, polkadot gitu.

Package bedak arab dia...

Aku ambil Cherry pink, dia ada a few color yer kawan2.
Macam kat bawah ni.

Kredit to google, minta izin pinjam gambo from tuan tanah yoo.


Ni muka aku day 1 yer. pestime pakai bedak arab tu.
Mih...mih...mih...
Not bad korang... 8 hours tau maintain kekal ada bedak...xderlah macam segelintir iklan bedak tu... cakap 12jam sudahnya half day pon dah hilang =(

Ni muka ku petang day yang sama... liptik je hilang. HIKHIKHIK...
*Sorry gambo x clear, tu snap sebab nak tunjuk kat adik...8hours lasting korang...sudahnya aku buat testimoni sendiri. 

Komen my cik darling. Ahaks!!!

Wajah makin berseri??
Frankly speaking... it's combination yang hebat from Myracles Beauty + bedak arab sahaja.

Owh!! I suka bila tetiba Mr R perasan perubahan pada ku.
Giler x suka...HIKHIKHIK
Kalau tanya product kesihatan ape aku makan???
Yes!.. aku cuma makan ~TRIPLLE APPLE STEM CELL~ saja...
Aku rasa... all combination ni yang menaikkan seri wajah.
Owh!! Mr R x tau aku baru pakai bedak arab yer... 
HEHEHE dia tau, every month kene spend sikit budget dia for wife punya maintainen gitu. AHaks!!

Ni muka ku day-2 hokey... 

Korang jangan pelik pula... aku ni hari2 memang selfie send ke Mr R sebab yer arr nak suh dia komen depan2 mana sompekkan... I gi kerja kul 9-10 karang baru nak keluar rumah...dia kul 6.45-7am dah keluar rumah pi koje so hendak x hondak, sebelum drive pi koje...kami berselfie dulu..minta komen bernas dari dia. HEHEHE.

Kadang2 dia kata aku look to old then my age due to may applying make-up so dia x suka makanya..kite tukar stail apply yang simple2 macam ni je... feeling nak look remaja kononnya..uweeeks!!!

Wokeylah... sape2 yang berminat bedak arab tu...boleh order yer via email.
Bedak arab package tu RM54 including post laju.
Sorry eh...kalau area Damai ni boleh COD, yang jejauh tu adik den x dapek nak nganto tapi kalau prefer COD boleh je...korang kene jumpo dia kat Damai lor.


Thanks for visiting =D 
Ok babai.
 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers