Wednesday, November 5, 2014

when it's EMPTY!

Assalamualaikum! 

pernah buat sampai macma ni???
 Hahaha saja menyusahkan diri sendiri.
Ni kot bantai x sempat nak sampai kat petrol pump memang menempah NAYA.
Ni lah kekdahnya bila saya bawa kereta hitam, kemain sampai xder estimate KM kat meter saya buat, HAHAHA. Nasiblah, tuan awak x pernah bawa awak sampai empty tank kan MR B?? ni mem yang bawa... sampai empty ambe kerjakan. 

Korang jangan nak memandai buat macam ni karang naya stop tepi jalan...macam ambe, pakwe ambe cakap reserve tank dia besar gak so yang ni x tau berapa KM tah baru sampai petrol pump tapi serius, dupdapdupdap dalam hati toksah cakaplah...siap urut2 stering tu jangan kasi stop selagi x sampai petrol pump...boleh gitu?? HAHAHA memang macam haper je.

Ape pon...alhamdulillah, selamat sampai petrol pump ye sebelum kereta ni habis minyak... kalau cik Ta saya, lama dah saya gelupur lap2 puluh mencari petrol pump. Hihihi...cik Ta saya x boleh nak diagak sangat takut plan lain jadi lain =)



Thanks for visiting =D 
 Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers