Monday, February 16, 2015

Happy Birthday Abah & Iman!!

Assalamualaikum!

Pembukaan tahun baru... yeah!! habis dah berpantang entry pasal birthday so Feb ni pembuka bicara pasal birthday.
Yang menyambut ulang tahun kelahiran utk Feb adalah my hero..Abah dengan my angle, Iman my sweetipies ^_^

So alang2 dah beli kek utk abah so kite sambut sekali sape2 yang ado lahir bulan Feb ye rupanya the only 2 dalam our family. HEHEHE
Jom layan.
Abah punya kek, aku buat capion Febrian's sebab selain Iman x tau sape lagi. HEHEHE

My Abah with the cucu.
Time potong kek ni Iman macam blurr2 ngapelah manusia sekeliling aku ni nyanyi2 siap suh dia tuip lilin. HAHAHA.

Lepas sambut birthday tu memalam sikit kami buat lawak...
Kami merasmikan kelambu baru ... Kelambu ni my arjuna beli time Iman dalam pantang lagi tapi sebab kat rumah kami x pakai kelambu so berkepuk jelah kelambu tu kat tepi lemari.

Balik kali ni aku dapat ilham...meh guna kelambu...sebab kat kg banyak nyamuk, hendak lagi kami tidor reramai kat hall so moh pasang kelambu. HEHEHE hamboi, adik aku siap nak beli gak sebab dia fleksible..lepas pakai boleh lipat macam kite lipat cover cermin tu so less using space ko.

Mak sekali duduk dalam tu.
Ni ler, memasing menjakun. Sabar jelah. tapi yang tidor dalam ni kami 4 beranak je...anak2 adik aku tidor luar kelambu. HEHEHE

Nampak tak?? Aryan jakun main zip pula...kejap keluar kejap masuk. sabo jelah...rimas aku jadinya. 
Seronok memasing menjakun masuk kelambu. HEHEHE

Esoknya kami balik awal sebab aku ada janji dengan customer nak hantar barang kat sg buloh.
Dah memalam sikit my mum call..macam biasalah, tanya dah sampai ke...pastu mak aku cerita, kunci kereta adik aku miss place. HAHAHA, meraban semua mencari.
macam2 hal...

Dekat midnight aku nampak adik aku post 2 keping gambar ni dalam wasap group family besar yang ada pakcik makcik sepupu sepapat semua. Uik?? depa mandi parit weih!!


Nampak tak?? anak2 buah ku termasuk adik ipar ku terjun parit weih. HAHAHA
Sib baik kami dah balik kalau tidak...maulah anak2 aku sekali terjun. HUHUHU, dah ler memasing x reti berenang, bahaya ni. HEHEHE

Sape nak merasa mandi parit?? Jom balik kg saya...free je terun parit ni, HIHIHI
Merasa pengalaman jadi orang kg =)



Thanks for visiting =D 
Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers