Friday, April 17, 2015

Kelalaian itu mungkin mengundah padah!!

Assalamualaikum! 

Nampak???
Kelalaian aku sewaktu keluar rumah that day.
Ish...ish,,,ish,,, alhamdulillah selamat, xde perkara buruk berlaku.

Cer korang bayangkan...tetiba sang suami korang msg gambar macam ni.  Agak2 korang jadi ape??
Muahaha... aku?? AKu cuak gila ko.
Nampak x berapa besarnya aku pasang api dapur tu??
Aku keluar rumah sekitar jam 2pm then aku dapat msg ni dari my pakwe on jam 8.30pm
HUHUHU...
Maaf...saya sangat terlupa... dan ngapelah gas saya x habis time2 macam ni eh. HAHAHA
Lepas kejadian ni...tong gas yang sama masih saya pakai sebab gas dia x habis lagi =)

Saya reheat paw..konon2 nak buat sarapan.
Lepas tenggek atas dapur saya masuk mandi then anak2 dah bising cakap saya lambat nak keluar...so kalut2 nak keluar tu terus lupa bab paw tu.

Anak saya cakap paw tu keras warna hitam. HUHUHU
Kite awal2 dah kene fire dengan pakwe dalam msg, HIHIHI so balik tu xdelah kene fire depan anak2.

Nampak!!!
inilah rupa kuali saya...tapi saya selute gila kat brand ni... dah nak masuk 14y saya pakai kuali ni, saya beli 1m sebelum saya kawin that time saya shopping beli langsir rumah sewa..almaklumlah...bulan depan nak masuk rumah sewa baru so semua pon baru. HAHAHA kuali ni jenama SOLINEX kalau x silap...saya beli kat giant mana tah tapi 3 brang dalam 700 kalau x silap...tapi sampai sudah, memang x melekat...kesan ni aku rendam pastu gosok terus hilang kesan tu. Hebat, tapi cari balik now memang xde dah jumpa brand ni.

Biasa aku masak ikan bakar pon dalam ni...kesan air ikan tu aku rendam kejap gosok siket dah hilang.
Hehehe, bukan promote eh, nak cakap..kualiti dia memang superb terbaik...

Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers