Monday, April 13, 2015

Minggu yang tunggang terbalik ...

Assalamualaikum! 

Hello kawan2...
Lamanya x update kat sini.
Sangattttttttttttttt busy.  Ni cerita last week yang a bit huru-hara dalam hidup aku.
Muahaha..hampir2 nak pitam rasanya kejap pi sana kejap pi sini.

Sabtu - balik kg, cadang hati nak melawat my baby baru tapi x jadi pula
Ahad - lewat petang ke rumah mertua, ambil dia orang mai rumah sbb esknya ada PPUM appoitment.
Time ni alhamdulillah mak dah ok...(last week khamis minggu sebelumnya aku call mak mertua ku demam... x larat bangkit pon)
Isnin - pagi ke PPUM, pastu kami split..aku settle kan urusan aku..hubby pula nyambung bawa mertua ku pi berurut kat Klang then send them balik kg.
Malamnya, hubby msg cakap sedara dia meninggal kat jenderam so dia minta adik ipar send mertuaku mai balik ke rumah ku then lewat malam gitu pakwe call cakap ayah x dapat pegi sebab jaga mak yang tetiba demam.
Selasa - pepagi ke Gombak, ambil akak ipar terus langsung ke Jenderam Hilir.
Anak2 ku semua x sekolah. HUHUHU apaknya bawa sekali pi rumah arwah, selesai kebumi semua..balik singgah Gombak then terus langsung ke rumah. My darling masuk office, aku duduk diam2 kat rumah.
Rabu - seawal pagi anak buah yang sama van sekolah dengan irfan cakap esok dia cuti sebab mama ajak balik kg gk nenek masuk sepital, aku tanya..nenek mana??dia cakap nenek sawah a.k.a mak mertua ku, aku pon lepas send irfan tu terus balik on hp. HAHAHA baru terbaca msg adik beradik yang lain...depa dah hebok dari midnight tadi rupanya mak mertua ku masuk ward.
Aku battery hp kojol so pagi ni baru hegeh2 nak cucuk charges =(

So tanya my pakwe..u x nak balik kg ke??
Dia cakap dia balik malam nanti lepas kerja..so aku cakap aku chalow dululah. Nak masuk office ada meeting pagi ni then lepas tu balik kg tgk mak. He say ok.
So ngokngak2 kat office...jam 12 lebih gak baru dapat lari balik kg so sampai hospital ngam2 jam 2.30pm, depa dah tutup pintu ward utk lawatan. 
Hemm ape lagi nak buat...dok melagut ler kat luar mentara tunggu next waktu lawatan on 4.30-7.30pm
  
Kak Lang, baru sampai from Rembau
 Dia pon kalut gak..habis anak2 dia cutikan sampai hujung minggu. HAHAHA.

My Andak from Gombak
 Dia dia orang ke-3 sampai hospital after Kak teh and Ateh also Ucu yang sampai the awal pagi di hospital.

Thanks korang... support each others.
My mertua.
Lololo ayah pon dah macam sedih je mak x sihat siap masuk sepital. HEHEHE
Mak ku bp tinggi rupanya.. time masuk ward tu bp 190, pastu turun 170 pastu turun ciput 166.
So hari Rabu tu yang x sampai cuma anak mak kat Gannu je but them will be back insyaallah Khamis ni.  Bestkan...11 orang from12 siblings terus balik sekali harung. HAHAHA mak punya pasal. 

Andak siap nangis...dah andak nangis...haruslah dengan aku pon nagis sekali. HUHUHU aku kan jenis lembut hati..mudah nangis. KIKIKI

So lewat petang tu mak dengan abah aku pon sampai sekali. melawat besan. HIHIHI.
Then petang tu aku gerak balik from hospital dalam kul 7 lebih almost 8pm then my pakwe gerak from shah alam dalam jam 9 macam tu so means kami bertembung masa di h/way.

So tu aku rasa last week minggu tonggang langgang, ape pon..mak, get well soon eh.
jangan lupa makan ubat ye.


Thanks for visiting =D Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers