Tuesday, July 27, 2010

`Replacement bibik dah Mai dah`

Hem...alhamdulillah replacement bbk dah sampai mlm tadi. orangnyer so far nmpk ok xder makeup semua.cuma dia ckp siang2 xpandai msk masakan sini. katanya fresh (baru 1st time masuk m'sia). entahlah mls nk percaya dah..sbb pernah terkena dgn bbk sebelum ni.

bbk lama mlm tadi dah hangkut bawak blk.rupa2nyer...ada crite disebalik crite dgn bbk lama.mlm tadi beru terbuka crite, bbk lama aku tu rupanya smoking. 2@3ari lps ada kwn adik aku yg buka kedai kat kg ni ckp bbk aku beli rokok suria 20btg 2kotak kat kedai dia.mula2 kami xpercaya lps tuh bila bbk lama dh blah brlah anak buah aku yg standard 4 tu ckp,bbk merokok.byk kali dia nmpk,merokok kat buaian bwh pokok pelam. padanlah abah aku nmpk dia pi masuk kebun bawak ubat nyamuk.kikikiki

dia siap sembang dgn anak buah aku tu,ckp ko hp 010 yg darling aku call tu adalah org pakistan yg inggal kat tingkat 5 satu blok dgn aku.huhuhuuhu bila aku xder,dia org g date kat taman tp my son xtau ape status sama ada ditinggalkan di rumah time dia org g date @ dia bawak skali anak aku ke tmn.hish....geramnyer, anak sedara aku pon 1...ngapelah lps bbk lama tu blah br cakap.rs mcm nk makan2 jer.ni menahan sabar xsudah ni.hihihihi...sbr jelah kn tipu hidup2 dgn bbk aku.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers