Tuesday, July 27, 2010

Rindu Fare


Tetiba aku rindu kat Fare, kawan aku sekepala sama2 gile n sama2 tahap sewelnyer. Sama2 suke shopping tp of cozlah aku Queen of shoppingkan. Rindu pada manja2 Fare.

Actually kenal Fare xlama mn pon stakad 1thn lebih...selama aku kat DOSH putrajaya. mana lama kan?? aku pon xtaulah start bila aku mula rapat dgn Fare. biasanya kalau kat opis kami main ym jer, ngumpat ker nk sembang ke, nk share story ker event nk shopping online pon kat ym gaklah aku buat projek. I miss that moment. huhuhuhu ini lah mslh aku, bila dapat kawan cepat jer kawan yg ngam tu hilang.

but i feel good gak lah sbb sometime we need somebody to released our tension, facing manusia2 yg pelbagai ragam include our own problem also. Fare, orgnyer simple n sampoi...jarang beno nmpk dia ni hangin, byk gelak sama mcm aku gak cuma gelak dia sopan skit...aku gelak mengilai. hehehhe, aku suke ajak dia g merendek kat alamanda,biasanyerkan...kami g berdua senyap2. kikikiki tkt ada org yg membontot, Fare xsuke. hahahahha aku follow jer.

biasanyer selera Fare lebih kurang akulah so ape2 yg dia pilih utk aku kire ngam dgn selera aku...jarang sgt aku tolak pilihan dia.

Fare, i'm really miss u my dear. huaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers