Thursday, August 26, 2010

anak oh anak...

ni kisah ape yg berlaku hari ni:adoi poning kepala cik tgk gelagat anak2 kat umah ni.  bukan ape, aku tgh pening pasal anak2 aku yg 2 org ni.  

huhuhu korang nk tau x, tadi aku susu kan aryan, wah si abang melalak bagai nk rak sbb xkasi aku susukan aryan.huhuhuu anak cemburu.dia suruh aryan bg susu botol gak mcm dia. kesian kat aryan.Bibik ambik aryan je dr aku trs irfan senyap n automatik dia baring kat riba aku....adoi peninglah.irfan siap ckp ape tau;mummy xboleh share dgn adik.aku dh terang, dua2 anak mummy,dua2 mummy syg....haram xmkn saman.huhuhuhu!!!!

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers