Tuesday, August 3, 2010

Kasih dah beralih arah ke??

Huhuhhu, ni aku tengah menahan geram pada perangai si Irfan. makin hari makin menjadi. naik gile aku menahan geram. yg aku pelik tuh, org kata dia jeles sbb dah ada adik. problemnyer, adik dia melekat jer dgn bibik. mandikan, susukan, tidokan semua bibik buat aku cuma kacau kejap2 jer. aku tgk perangai irfan sama gak....nyakitkan hati xsudah2. lagi aku tegur...alahai, lagi suke dia buat. aku cakap molek2 pon xberubah, aku cakap garang2 pon sama gak xder impak.

razi kata aku xbyk bg attention kat irfan, pergh...geramnyer xleh nk cakap tu yg aku decide aryan bio bibik yg handle. sama gak xder different pon. tp biasalah bila hati dah start membara, syaitan pulak take action make...berlakulah kaki ke tgn ke perut ker, mn2 yg dapat aku capai...aku bagi sedas. buat lepas gian...bio dia senyap kejap.

entahlah, kekadang aku rasa cam maybe aku silap perhitungan kot, yerlah ingat irfan dah boleh terima adik dlm hidup dia tp entahlah. kekadangkan aku dah geram sgt irfan xmoh dgr ckp aku, aku cakap pada aryan...nnt bila mummy dah sihat kite g tgk wayang yer aryan, abg irfan tinggal sbb dia xdgr ckp mummy. aku ckplah aku sayang aryan jer xmoh syg irfan sbb dia xdgr ckp aku. oh pandai pulak kalau bab wayang tu, dtg kat aku, pujuk blk. heeeeeeeeeee geramnyer!!!

Ya Allah, tingkatkanlah tahap kesabaran aku utk mengharungi liku2 dalam mendidik anak2 aku ke jln yg benar. sedihnyer bila kenang balik yg aku bg sedas kat dia, walaupon xde meninggalkan tanda tp still jugak meninggalkan kesan dlm hati ku. huhuhuhu Irfan, i'm very sorry k. I love u as much i love Aryan but not so much as i love u daddy :)


2 comments:

  1. sabo la dia baru nk menerima keadaan baru katakan... nanti2 ok la tue... dia mungkin ingat suzi dah x sayang dia... sebab tue dia nk attention lebey... x peluk2 dia selalu.. cium2 dia selalu.. nanti dia mesti ok... ckp kat dia "mummy sayang irfan... dan mummy juga sayang adik"... hikhik... my 2 cent

    ReplyDelete
  2. alohai kak...sawan saya tgk kerenah anak yg 1st. Irfan pengarang jantung daddy. hahahha

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers