Friday, November 5, 2010

**Cerita duka**

Cerita duka ku...sesuatu yg mampu membuat jiwa ku kacau, fikiran tak tenteram gara2 @ angkara FB. Aku xpernah nk salahkan FB mahupon ape2 teknologi yg ada cuma ada seseorang yg telah salah gunakan kemudahan tersebut.

Critenyer bermula ahad malam 2 weeks ago. ada sorang kwn ni request add aku as fren tp aku ignor sbb aku memang xkenal so mls layan arr. pastu malam tu dia send msg kat inbox fb aku. perkenalkan diri dgn nama samaran....dan bermulalah jiwa aku bergelora, maunyer idok.

Buat Fare, tqmv dear sbb sudi mendengar luahan hati aku walaupon ko sampai la ni masih majuk dgn aku psl xcrite ape yg berlaku tp aku hargai segala usaha kau utk menenangkan aku.berusha menceriakan hari2 yg penuh dgn duka lara. buat kak ida yg menasihati aku juga, im very appreciated. terasa di sekeliling ku masih ada kawan,sahabat dan teman yg sudi mengambil tahu suka duka hidup ku.

Utk member FB yg aku tak kenali itu, aku hargai usaha kau buat aku terluka. Aku maafkan ape yg telah kau lakukan pada aku walau ape pon niat ko dlm hati. Tqvm much utk duka yg ko berjaya toreh dlm hati ku. Kerana msg ko jugak lah aku bawak diri utk beberapa hari. Berusaha mencari ketenangan, keceriaan, kedamaian yg hilang bila aku mula terbaca msg yg ko hantar ke inbox aku.


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers