Wednesday, November 24, 2010

**Huuuu takutnyer boss ngamuk**

Hahahha crite nyer berbunyi bergini. kawan seopis aku ni mng bengang giler ya amat nk boss kecik kami nih. so dia pon buat posting dlm fb then aku pon komen sepedas n secukup rasa sbb sama2 bengang dgn minaci ni.hahhahaha nk dijadikan crite, kawan aku yg bijak pandai ni dia add minaci ni pastu dia blok jer x remove yg aku pulak remove dah awai2.


kakakaka nk ngumatlah katakan. kahkahakahkakh nk dijadikan crite dah sedap2 komen ni, tetiba minaci ni terbaca kat fb kawan aku yg dh blok dia tadi. huaaa ape lagi... dia pon kebabooommmm kat fb kawan aku bg komen sepedas nk sesedap rasa dia.


kakakkaka pagi ni mai opis boikot aku dgn member sorang lagi tu, xbercakap langsung. aku pulak wat2 derk padahal dah tau crite tu.alah...kawan aku post kat fb pon dah lama sgt.kikikikikki


so aku ni kire kene tempias gak arr tp aku xkisah pon.hahahhahaha


yg bestnyer dia tls kat situ... siap ada alah2 perli akulah kan tp xterhengat pulak dia tulis buat yg wording paling aku ingat 'muhasabah diri sendiri dulu'. ok boss i muhasabah diri tp boss pon kene berganda gaklah kan muhasabah diri.hehehheheheh


chow..cincau.kikikikiki

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers