Wednesday, November 17, 2010

**Hanimoon Mood**

Hehehehhe baru lepas skodeng gambo kawan pi hanimon kat Krabi Thailand. Pergh cantik seyh pemandangan dia kat sana. Suke, kalau aku pi sana nnt aku nk berdslr habis2habisan. hehhehe

Memandangkan next month is my 9years anyversari so...aku ingat nk pi hanimon. hehehehe suke ni bab2 hanimon nih. kikikiki. Tp mood hanimon sure lari punya sebab kompom2, date 22 Dec tu aku ada paper final exam sebelah pagi...oh tidak!!! tensionnyer.

Hemm xper yg penting lepas exam pon leh g hanimon gaks kan??hehehhehe

hemmm tahun ni xtau nk pi mn dah.nk g oversea dah lewat sgt nk prepare ape yg patut. kalau nk g dlm Malaysia...rasanyer semua negeri dah pi melawat. xper, for this year sebab consider kalam-klibut punya plan...i got one idea, pe kata pi tmpt sejuk. hemm ok kot. agak2nyer perlukah aku bawak anak2 ku @ tinggalkan je budak2 kat umah? hemm yg ni kene pikir betui2 ni.hehhehe

kalau kata nk hanimon...sure sgtlah xmoh ganguan kan.hehehehe xper tu aku deside later... yg penting port kene tau n hotel kene ada baru syiok nk hanimon.

will be booking the hotel soon :D

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers