Wednesday, August 28, 2013

Berdarah di malam hari =( ...

Perasan tak??
Dah lama kan aku tak update pasal nose bleeding.
HEHEHE alhamdulillah...dah lama x kene but awal pagi tadi kene balik.
Al-kisah....

Mie ooo mie...
Emm nape Fan,
Mie, hidung irfan berdarahlah mie,
Ha?? berdarah?? mana2?? ... eh gelap xnampaklah irfan, pi pasang lampu jap.
Sengal punya mak...aku mamai weii, di weakup aku dalam kul 3am kot...
aku pula baru je lelap mata dalam jam 2+...

Then, lampu buka...terselah merah darah menjejeh dari hidung.
Loh...klibut aku tadah tangan...padahal tengok darah tu turun menitik-nitik, aku naik rasa nak muntah kat situ gak tapi tulah...anak punya pasal...mak sanggup bertahan muntah, terus jerit...
Yang... yang, hidung irfan darah ni...cepat2.
HEHEHHE aku xtau nak suk cik darling buat ape, tu pasal ayat aku tergantung. HAHAHA
Cik darling ape lagi...laju2 dokong masuk bilik air.
Aku yang kat luar ni pula, mencari tisu basah..lap2 darah yang menitik atas lantai.
Dah pagi2 bute buat kerja ngelap pula...

Bantal yang dia buat tidor depan tv...

Ni...entahlah bila kenenyer...maybe on the way nak masuk bilik kot bangunkan aku.

Yang korang tengok dot...dot.. tu, semua is fresh blood. Yang bantal banyak darah tu aku rasa is 2nd bantal bila dia sambung tidor dalam bilik...

Habis tembus kene mattress cover =(, sib baik tak kene tilam kalau kene...harapan tinggilah beli tilam baru lagi. HAHHAHA 

Time ni...semua dah lega2 yer...aku pon baru jumpa hp aku yang jatuh dari katil dok sebab terkejut tgk darah yang banyak itu. Gambo irfan x dan nak ambil ler, kalut tengok anak berdarah hidung.
almost like a same macam Irfan pagi tadi...scary (-__-)

Irfan, kan daddy cakap...jangan korek hidung, nak korek time mandi je.
Mana ada irfa korek hidung, irfan tidor je
Yerlah...dalam tidor pon jangan korek idung gak
mana irfan perasan korek ke x korek...

Derr...pok dengan anak menyembang sambil tunggu darah berhenti =p
Peh tu... aku tidor x lena, mencikk =(

*dah refer pakar...xder big issue, cuma luka dalam hidung sebab korek hidung yang terkuat dari biasa + kulit dalam hidung to thin so lagi mudah luka compare orang lain...

ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers