Friday, August 16, 2013

Boleh cuba ni...

Ada tak sape2 yang darah tinggi?? Ada?? Sedara-mara ke sepupu sepapat ke or ur self??
Aku?? Aku jangan ditanya, walau pon hari2 jadi tarzan or godzilla, tekanan darah masih maintain or low...alhamdulillah sekarang ni masih normal lagi.

Eh...pelik eh aku sibuk2 dok tanya uols sihat ke tak.
Actually nak share satu petua ni, untuk menurunkan bacaan/ kawal darah tinggi dengan makan cincau je.
Nape x percaya?? Tak per, uols boleh baca kat sini [LINK]
Dia dah try...aku pon rasa2 nak try suh mak aku makan. Mak aku ada darah tinggi daaa.

Xper, kite usaha...mana tau berjaya tanpa perlu makan ubat hospital ke lepas ni...sape tahu kan??
Bak kata pepatah lama, kalau tak pecah ruyong mana nak dapat sagunya =)

Selamat mencuba, kalau ada yang dah berjaya nampak hasil...boleh share kat sini yer or kalau ada ape2 petua lain pon boleh share juga.
Sharing is caring maa (^_~)


Share sikit chart aku kipnep dari google untuk rujukan semua.

ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers