Friday, August 2, 2013

Ramadhan ke-22

Hari ni berbuka di luar jugak...sepatutnya dengan Kak Gie but last minit xjadi jugek.
Minah tu lewat siap repair hp - hp dia screen pecah. HUHUHU
So dah alang2 kat luar (OU), carilah restoran untuk berbuka...pffffttt, full house semuanya.
Gile ko jam 7.23pm baru gedik2 nak cari restoran for berbuka.
Sudahnyer aku berbuka kat Nyonya Colour.
Menu berbuka saya =)

Lime+sour plum & red bean sup...kureng sedap, maybe i suppose take pulut hitam. nyummi ^_^

Tang makan je aku memang teror komplin =)
Kalau aku yang masak....jangan sesapa berani komplin...awas! loo (^_^)

Sahur adalah... ikan goreng berlado & kailan saja =)

*jangan gelak yer tgk masakan saya....


ok babai...

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers