Monday, May 9, 2011

®cincin®

Pepagi ni aku tgh channel 106 di astro. Terapi minda and jiwa. Aku khusuklahkan sbb bebudak mr r yg anto so dptler aku nengok 106 kalau ada irfan.kim salamler nk tgk crite lain. Morning mcm ni biasanyer aku spend masa dgn dia tgk crite ozi boo then follow by buttercup wood.

Uik,blk pd sekmen td. Alah ni ulang tp aku tgk gak. Tajuk dia rintihan suami. Adoi,isteri pon byk rintihan gak. Hihihihi sedang asyik tgk dia bercerita,tup2 mata ku lihat kat jari manis left hand dia. Eh.ada cincin arr. Look sweet gitu.

Aku pon tetiba rasa nk pakai cincin so quick2 let aku ambik ring aku nk pakai. Hhehe tgh ada mood nk pakai ni,baikler pakai. Cian plk aku nengok ring tu dh lama naww xpakai. Hehehe itu ler crite mood ku pg ni.

Chaowwwwww
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers