Friday, May 6, 2011

**Menskodeng blog**

Emm dah lama gak xtulis blog.  Aku teramat bz dgn kerja sekolah.  Alah korangkan tau aku student maaa.  Sekarang ni macam2 hal jadi sampai aku xsempat nk update blog.  Ni cori masa nk update sbb nk share 1 blog ni pasal gadget, kalau uols nk gadget murah (save budget) boleh rembat dari dia.  aku pon sebonanyer br tau a few days ni jer setelah ku rembat new toys.  huhuhu rugi2 budget dgn dia ciput jer.

blog abg ni aku dapat dr on of group.  dapat pon secara kebetullan sbb biasanyer email opis ni kalau tittle tu xmelambangkan pasai kojer, maafler ku xrajin nk buka n baca yg paling aku amat rajin is terus campak dlm bin senang crite. hahahha

Ni dia blog org tu http://sakira-technology.blogspot.com/ kalau rerajin boleh masuk blog dia.  Price oklah yg kalau jenis demand nk barang cangggih tp budget ketat boleh arr rembat.  so far ada sorang akak tu dh tgk brg2 dia ok no problem.  aku macam ada plan nk belikan toys utk Mr R aku tp, besday dia lmbt lagi daaa.  emm maybe boleh bg time fathers day.  yeah, aku sudah ada planing ni.hehehehhe

Insyaallah ada, ada rezeki dapatlah mamat tu toys baru. chowww

'LoveRazila'
http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers