Wednesday, May 18, 2011

**Happy2 Outing**

Emm ni ler muka kami2 yg shopping utk kali ke-2.  Pagi semlm dah shopping kat tesco manyak gakler terobang, babai my $$ hehehhe pastu balik umah membuta memasing cuma aku jer yg bertahan utk baca novel.  dah mula dah sawan novel...semlm buka jer terus baca sampai bab 8, lepas gian.hehehehe
jom layan muke2 loyer @ toyer kami anak beranak.hahahaha

Aryan senggih2, daddy control macho.hahahahahha

 Aku yg lotih tp nk posing gak with irfan.

dinner @ chiken rice shop

Irfan sgt lapar yer sampai nasik dia punya hbs + ns tambah 1 mangkok pon finish. bagus irfan.

seperti lazim, ni nk tayang skit pengantung h/bag so bila mkn tu xyah ler nk kepit2 h/bag kat peha bagai, hang jer mcm ni kang senang. kalau nk beli ni nnt aku publish kat bawah yer.

ni budak aryan, kite try new pampes lagik, kali ni try pakai huggies dry plk.bdk aryan ni x mcm irfan dulu. time irfan blh pakai mummy poko jer kalau x, mau merah jer ponggong. bdk aryan ni, hantamler pampes mahal ker murah ker branded ke iedok ker, semua ok cumaaa susu Isomil jer.hahahaha

orait pada sesapa yg nk beli penyangkut h/bag tu boleh lawat blog ceera ni...murah2 jer. aku pon ada gak yg berkenan tp sbb dh ada so xkan nk beli lagikan??hehehe Butik Ceera http://c33ram00n.blogspot.com dlm koleksi ceera lagi kuit muit kalau nk macam aku gak, uols kn naik airasia nk purchase dlm flight k sbb haq aku punya tu beli time pi bintulu last feb. hehehehe

oks chow dulu.  jap2 lagi atau memalam skit aku nk wat entry yg best utk semua org. benafite n sharing with others.


'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila 
http://www.facebook.com/LoveRazila

2 comments:

  1. hehe~ penggantung handbag penuh kenangan tu...

    ReplyDelete
  2. Wani...gamaknyer bila lagilah nk buat keje giler cam ari tuh erk??
    Mana foto kat sana???xder tajuk bintulu pon, nk simapan jer ker???hehehehhe

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers