Friday, May 6, 2011

**Jatuh katil**

Hihihi ada budak tu jatuh katil. Cuak kau,aku yg tgh mandi berlari ngejo bdk aryan ni. Sejak bibik xde ni biasanyer kami semua tido kat living room,nk dijadikan crite mlm td gatailah mr right tido dlm bilik so 4org kongsi 1 katil.
Hihihi xde sempit pon sbb memasing slimworld yg gemuk cm aryan jer.akakkakaka(kelassss ngate anak sendiri). Pg tu mr right g koje ate aku tgk aryan lena zzz maka aku pon cepat2lah g mandi,seblm tu pesan kat irfan tlg jg adik jap.he say,ok mie.
Sedang kalut2 mandi dgn alah kadarnya tetiba,gedebuk follow by,Huuuuuuuu dgr suara aryan nangis.aku sampai tgh aryan dh kat lantai nk merangkak + cry.
Carry dia jap,tgk dahi dh lebam.hihihihi aku jampi skit supaya x mudarat.hihihihi maka inilah hasil selepas kejadian tersebut.


'LoveRazila' z
http://twitter.com/#!/LoveRazila
http://www.facebook.com/LoveRazila

2 comments:

  1. keisha 2 kali jatuh katil depan mata aku, hahaha.. nasib nasib.

    ReplyDelete
  2. haahhahha kite ni jenis mak kurang bertanggung jawap.hehehehe

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers