Wednesday, June 15, 2011

Aryan oh aryan :P

Ney budak aryan ni kan sabau jelah. Kite kalut2 nk cari maid baru utk dia n irfan dia sengih sana sengih sini. Senyuman u tu pengubat lara di hati tau.

Boleh x aku ckp, yg aku msh xdpt nk lupakan maid lama. Adoi, nk kn berubat gak aku ni. Mungkin jd mcm ni sbb hati x redha lagi dgn pemergian maid lama kot. Entah xmau pikir nnt jd makin sedih.

Nnt try buat solat hajat minta diberi keredhaan utk terima kenyataan maid yg aku suke dah xde. Eh melalut sudah. Oks, ttp bab maid nk sembang bab aryan plk.

Ok, since maid baru sampai aku rs aku mkn kurang tido. Aryan meragam k. Memalam bute melalak2 nangis bagai nk rak. Xde sebab musabab pon. Sejam atau 2jam sekali dia menangis bagai xhengat. Memula aku rasa sbb maybe siang2 asyik nangis kot so memalam terbwk2 dlm tido tp bila dh tiap2 mlm pon nangis aku pon naik pening gak sbb sejam sekali kn lompat katil g pujuk dia. Mata pejam tp nangis bersungguh ok. Agak2 nape erk budak jd mcm tu. Haisss, nk try cr air penawar ni. Huhuhu tp mn nk carik????

Oklah, nk chowww solat n sambung tgk nora elenA. Drama buat org meroyan tau.hahahaha.
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers