Monday, June 20, 2011

@ ish budak ini @

Adoi sejak bila plak bdk aryan pandai malu2 depan kamera. Dekat 10x aku snap ni jer gambo yg cun skit. Geram tau. Ingat nk shoot gambo cun skit sudahnyer pale botak je yg dapat. Hahahha

Owh lupe mau story. Semlm pagi budak berdua ni daddy botakkan kepala. Reason ape??? Irfan dh rambut pjg so dia dh start2 mau demam bagai aryan plak rambut kat tgh je yg tebal keliling nipis so funny maka botak gak kot2 rambut lps ni cun ker. Hehehhe.

Emm next month aryan dh nk kasuk 1year tau. Sangat cepat aku rasa k. Antara menda yg dia dh teror menjelang masuk 1year is:
1. Dah pandai jalan menjelang 10bln.
2. Expert lentikkan badan. Geram tui kalau dokong dia, suka naww lentik2 bdn.
3. Emm suke nangis mlm n suke tahan mata xmau tido awal. Coi, hangin ni nk paksa anak tido.
4. Suke gelak2 entah ape yg dia suka pon xtau. Habit terkini nk snap gambo ko main payah, nyampah mak nk berkejo semata2 tangkap gambo dia.
5. Emm dialah anak yg paling byk tkr maid. Hahahhaha tp penyebabnyer irfan and aku n hubbylah. Ahaks.
6. Dan lagi....lain kali aku update. Udah lupa plak. Hehehhe
7. Ops ingat 1, bdk yg asyik kn tinggal sm bbk sbb dia ni xsuka jalan. Owh nnt aku update pasal diff budak 2org ni erk. Hahahha

Chowwww
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers