Wednesday, June 29, 2011

My New Shoe =)

Owh luper mau update yer.... ampon yer aku ni sgt malas sekarang ni nk buka laptop. Mostly aku update blog using hp jer tp sekeping gambo jer yg boleh upload mencikkkk.

Orait ni kasut yang aku beli last saturday kat midvalley. Eh uols...jgn xcaya u aku g midvalley dgn irfan n aiman tau. alah ni sambungan entry aku pi tgk 3D kunfu panda tu lah...hengat x?? kalau xhengat baca balik entry sebelum ni. sebelum balik dari bersuka-suki, aku pi singgah kat ersali n aku gatai beli kasut ni.
alahai..bukan nk cakap apelah, bila aku pakai jer aku terus rasa aku tinggi pastu boleh plak rasa "eh, dah tinggi macam super model plak =) ngeeee " tinggi koooo aku pon xtau brp henci but yg pasti bila aku pakai aku jadi semakin tinggi. hoyeyeyeye aku memang nk tinggi okey =)

Kasut baru aku ni brand ersali so boleh cari lepas ni...emm luper nk cakap aku ada pi tgk kat Charles and Keith kan...pergh ada satu kasut tu aku minat seyyh tp RM100 after 30% diskaun. mokcik xbeli koo sbb Mr R ada nnt dia bising kat makcik koooo, pekak ler telinga macik ni haaa. Aku berazam utk memilikinya 1day. Ceh semangat wajar ni.

yg benonyer bukan sbb regedia tu tp sbb ari tu xrembat pasai be4 that, aku ajak Mr R pi OU cari kasut. Dia penat kan pastu bebel2 arr kat aku srh g sendiri bagai so dr semangat yg 500% nk shopping kasut trs down 0% utk shopping kasut tau. kecik hati  mak tau =(

Mr R cakap napa xbeli kasut tu, hendak jer aku jawap mood shopping dah hilang tp aku tuning jawapan kepada "oh yang kasut tu mahal sgtlah sbb rm100 after diskaun"

Mr R jawap...alah macamlah xbiasa beli kasut lebih seratus. Apelah sgt pada harga kalau hati dah berkenan. aku?? wat derk jelah tp hengat nk dtg rembat gak kalau aku ada g sana. hehehhe
Consider dah dapat green light tuuu. Macik sukeeee.

Chowww


'LoveRazila' 
http://twitter.com/#!/LoveRazila
 http://www.facebook.com/LoveRazila

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers