Thursday, June 23, 2011

@ malaysia vs lubnan @

Oh mlm ni mr R ajak tgk bola sama dia di depan tv. Hahaha irfan dh tido awai sbb td aku marah dia. Aku sorok psp dia dlm laci makeup. Geram sungguh tadi sbb dia mcm xreti nk appriciate ape yg dia ada hemm silap besalah sbb mummy mlm ni xde mood nk layan kerenah over uols berdua k.

Aryan aku srh bbk tidokan n 1st time aku nmpk bibik bulatkan mata sbb mulut mr R dok kecoh goal malaysia yg 1st tu. Dah bdk aryan tu jaga semula. Sudahnye anak aku bbk bwk tido. Hahaha aku plak sibuk nk hbskan novel. N finaly hbs gak.

Sambil2 tgk tv aku pon update blog sbb aku tgk lps lubnan get 1 goal player malaysia cam kalut jer. Releks arr kalau rezeki malaysia xke mana, jgnlah main ganas2 weih muntah aku tgk mcm hape jer. Cool malaysia cool.

Lubnan main ganas gak erk pastu yg bestnyer kapten dia dpt free kad kuning sbb masuk campur urusan pengadil. Emm hambek kau.hahahha

Chowww nk layan tv sambil godam hp mr R.kikikiki
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers