Saturday, October 1, 2011

Majlis Open House...

Sekitar majlis open house di blok G.

Happening tau cuma aku je xdan nk bergambo bagai, just snap mn yg done using hp.
Semua adalah home made + sangat sedap.
Menu adalah:
Satay ayam + daging 
nasi impit, kuah kacang, rendang ayam, masak lodeh
kek coklat, agar2 pandang layer,kek vanila kot(sbb aku xmkn)
Bihon celop - Thai mari nooo sodap. i like it.
Nasi lemak + sambal kerang kalau xsilap (ni pon aku xmerasa)




 Agar2 ni aku siap tambah, makan sampai xingat koo. hehehehe febret tuu.
 Owh, tolonglah...anak ku ketua karaoke, mic cuma dia je boleh pegang. Grrr
Plzz Irfan, i dont like u to be a singer plzz.



Aku nk balik tp irfan xmau balik so sudahnyer aku tinggal dia sampai puas dia nyanyi n mama yg send him back.
Alohaaai anak, ingat ko xingat nk balik umah dah. hehehhee.


xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers