Sunday, October 9, 2011

Maybeline fever??


Ops... nyoping kite. Ahaks, aku kan dah lama xnyoping barang2 make-up. Last skali shopping is bulan 7 ke bulan 6 ker beli barang make-up sampai cecah RM200+ utk cleancer produk + blusher(yg dah pecah tu)+eyeshadow sewarna dua.

pastu stop sampai lah aku nyopping lagi brg makeup bebaru ni. eh ape gile nk nyopping brg makeup tiap bulan...ko sapu ker ko mandi eyeshadow sampai boleh beli tiap bulan???
Ops lupe nk cakap aku pakai produk elianto, so kalau eyeshadow tu memang lmbat gilos nk hbs event kok pakai time wedding pon entah brapa ribu wedding boleh guna kot. beso tu, rege serendah RM5.

Oks crite pasal maybeline plaks, Elianto memang dah tau produk dia camno so now about Maybeline.
Orait ada member tanya,, ok ker maybeline ni?emm aku xtau lah sbb dulu aku pakai lipstik dia memanjang je bibir jd kering so tu maleh layan maybeline.

Ngape tetiba layan Maybeline???
ni ha angkara ini olang ooo so aku pon terpengaruh..hehehhe


So kat atas tu adalah latest produk aku beli utk brand maybeline =D
emm the best is, i like fondation liquid dia...ringan.

xoxo
'LoveRazila'

2 comments:

  1. Kehkehkeh.... Tapi ko suka kan dgn maybelline.


    Ceera

    ReplyDelete
  2. Hahahha ko punya angkaralah pastu aku mengelitik nk beli dan2 tu gak.
    Hehehhe...liptik memang xleh pakai sbb bibir jd kering sudahnyer keje aku pakai lipbum dia jerk sepajang masa.hahahha
    Thanks sbb mempengaruhi saya =P

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers