Friday, October 28, 2011

Berwajah baru...^_^

Emm ari tu...mencarik tayar, konon2 nk tukar 2bijik je sbb dh botak sgt so bahayakan.
pusing2 asyik tutup jer yer arr ari minggu maa.

Dan pencarian berakhir bila jumpa sebuah kedai ni. horey..endak pulak Mr R cakap tukar 4tayar terus. oh double horey sbb kreta ni pon 90% ku jer yg melenjan. hehehhe so rasa more savelah bila tayar barukan.. bunga msih tebal.kikiki

tunggu punya tunggu...cina tu mai lagi, 
cine:akak, u punya sportrim byk bengkok oo and then aa ada sportrim sudah retak, mcm mn??mau repair itu kos arr sy ingat2 mau satu biji rm45.
aku:call Mr R, aik..u bincang sama ini tokeh sambil ulur hp.bla..bla..bla.. (hp bertukar tangan)
Mr R: Ayg, s/rim tukar lain.trend in yg lama so ayg pilihlah mn2 yg nmpk cantik.
Tap...tepuk dahi, wah!! suruh isteri mu pilih s/rim??alahai mokcik xtaulah bab hal jantan ni weih.
Kalut carik s/rim plk... ok done so inilah story of kreta ku... layan.

Kreta tanpa tayar...funny right?? 
Sportrim pilihan ku, a bit sama mcm yg lama but ada logo tgh tu yg jadi double cantik.hhaahha 
riam lama yg aku tread-in, sedih ooo 
ehem...ni aku dpt free selepas aku pau tokeh..aku tukar pin tayar jadi besi dr pin getah so dulu cover dia dah hilang kene CURIK...sentap tau, mahal tu aku beli, ko nk cantik sedap2 songlap aku punya.huh. 
Balancing tayar...

Moral of story...sayang next time jgn suruh i pi repair kreta k, kalau 100x cine tu tanya and 120x jugak i will call u utk u talk sama dia, i tau tugar i bawak n repair as follow ur request + byr...lain2 komplaint @ suggestion u yg kene decide.

Muahahha... berejam aku bertapa kat kedai ni.

xoxo
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers