Tuesday, October 4, 2011

Menghamun pepagi...

Eh..ape ke bagral noo ko ni. Itulah perkatan pertama selepas aku perasan teksi yg blok kreta aku stakad sendal batu ditayar rupanyer ko tarik h/break yer.

Pepagi intai dr tingkap, eh ada kreta blok.ok melaju makeup simple then cepat2 ajak irfan g tlk kreta.kederat anak branak,kreta xgerak pon.sorang bro lalu minta tlg...ops steady je teksi xgerak langsung,hentai punya hintai...dush h/break trk daa.

Oks,hon bagai nk rak.ops xde respon.ok fine!!.dtg jiran atas kebetulan kn blok sama,hambeik kauuu dibaginyer hon kapal.aku ponya hon bunyi pinnn..pinnn jiran aku ponya bunyi ponnnnn...ponnn.xlama tu nmpk malaikat dtg dgn muke bgn tido.

Ish,xde minta maaf pon,muke selenga+xpuashati sbb ditegur dek jiran aku lelaki ni.aku ddk steandby dlm kreta nk blah g opis.malas nk ngaruk pepagi dgn dia tp sebab dia aku dh maki ko dlm twiter n fb aku tau.

Baran aku weih.ko dh tau nk blok kreta org...ko jgn tarik h/break cukup sendal batu je.itu pon nk aku ajar gak ker?
Xpertimbang rasa langsung.aku hon dr jam 7.45 sampai kul 8.10am br nk turun alih krete?

Xoxo
Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers