Wednesday, June 26, 2013

Awesomenyer...

Weeehoooo!!!
Aku xtaulah nak cakap ape wei, bukan ape, that day aku pi outing berdua chill bersama Iman gitu, both bujang xder. Emm dia orang di kg =D
Jalan punya jalan punya jalan, kami stop kejap kat event activiti.

Event ni best tau... korang spend RM150, korang boleh main game yang depa sediakan 1time, kalau spend RM300 so boleh main 2x round each game.
Ada macam terjun bungy tapi idok ler yg lantun2 tu...pastu ada flying fox, ada hiking .... gitu2lah.

Ada bagus gak aku pi jln2 with Iman je sebab kalau bujang2 tu ada sure depa nak main punya...aku bukan masalah tang nak spend tu tapi!!! tang age yg boleh join tu is 7years and above. Mau meroyan Irfan kalau tgk saja x merasa main kan.... sure muncung itik dia tu berdepa2 panjang kedepan. HEHEHE.

Layan lah video k... awesome sangat tau... teruja aku yg ddk kat bawah ni. HEHEHE padahal kot suh aku yg terjun maunyer aku terkuchil kot. KAHKAHKAH. Tinggi wow.





Amacam...ada rasa gayat x???

With Love Razila

2 comments:

  1. langsung tak berani nak cuba...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi...now memang Anne x Blh pon but in future...better try at least 1time gitu. rugi wow xmerasa pengalaman mcm ni. teruja nk try. hihihi.

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers