Tuesday, June 25, 2013

Restoran UPIN-IPIN....


Ni...story pasal pengalaman aku 1st time masuk and makan di Restoran Upin-Ipin. Aku gi branch di Cheras sebab kebetulan aku ada urusan rasmi di sana.

Enviroment ok, suasana restoran memang comel sebab decor upin-ipin kan pastu free dok layan cerita upin-ipin =). Pelayan pon ok gaklah...comel juga sebb pakai t-shirt upin-ipin also kasut yg super cute.

Kalau tanya aku tang service, serius i tell you...superb slow. Letih aku tunggu. Sementara tunggu my order datang, saja dok baca review dr customer yg pernah mai sini. Semua komplain yg kurang menyenangkan.

My review :

  1. service memang supa-dupa slow walaupon dalam kedai tu cuma aku sorang je customer yang ada.
  2. rasa makanan...so so jelah xdelah terlampau sedap sgt or terlalu xsedap, kire boleh arr ditelan dek tekak gitu.
  3. harga- ampon, for me mahallah, ce korang tgk resit aku mkn sorang campur 2 box kecil (alah2 size kokokruns yg 6box/pack) rm18. tu aku sorang lom dgn apaknya dgn anak2
  4. decor-ok...comel2 semuanya and barang2 upin-ipin pon boleh tahan harganya =)
Ape pon...ikutlah budget poket sendiri...sekali-sekala oklah kot but kalau berkala2 boleh botaklah kepala. hehehe. #disebabkan rujahnjauh dr Cheras so lambatlah anak2 nak merasa makan kat restoran ni =)

future lah kot, bila Iman dah besar skit baru syiok nak bawa dia orang lepak2 kat sini ^~^


With Love Razila

2 comments:

  1. I pun dah mkn kt restoran upin ipin ni..mmg mahal tp rasa sama kedai biasa.. kami p cwgn s.alam. service ok masa tu mybe sbb x ramai org kot..kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oklah tu dapat makanan cepat...Suzy that day dapat makan dl 30minit kot...dah ler nak ambil order nk tunggu dlm 10minit baru dpt order. emm totally aku mkn Kat situ take 2hours gaklah, sib baiklah urusan dh selesai sebelum mkn tu, Kalau....emm beraganlah customer tunggu. hehehe =)

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers