Saturday, June 8, 2013

Iman is pembuli??? Oh! no...

Amacam...ada gaya x??
Kenal x uols pada Iman ku??
Well...well...well... my Iman is wear white seket.

Ni time aku menghadiri majlis aqiqah nak member aku Sophiya yang berbaju pink itu.
Baru aku tahum kawan aku ni rupanya duduk agak hampir dengan area rumah ku.
Aku ke sana ber4 je...cik darling ke Melaka time ni.
Kami sampai pon dah hujung majlis... so dapatlah bersembang lama sikit.

Ku biarkan bujang2 ku makan dengan aksi bebas...
Mak bizi nak nyembang dengan kawan sekolah rendah ni =)
We are sekampung pun jarang bertemu di kampong.

Nampak macam Iman membuli Sophiya...
Angel aku ambil...memang terbaiklah, nampak real kan...kan..kan...
Sophiya is muda sebulan dari Iman.

Dua dara dilindungi oleh dua teruna.
Kahkahkah... muka sophiya nampak macam nak larikkk.


With Love Razila

4 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe....kesiankan si pink tu...mangsa keadaan :-)

      Delete
  2. alo2 si iman nak berkawan ek..tp si pink takut!! kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi...syima, mana x takut iman dah belajar karate dari abangnya. Kikiki.

      Delete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers