Wednesday, January 7, 2015

Back to back - Roti nan cheese (3rd time)

Assalamualaikum!
Hello kawan2 semua...
Korang layan gambar dulu k, bagi feel roti nan cheese mai rapat2 kat korang!!

Set Roti Nan Cheese


Meltong of cheese
MasyaAllah...sedapnya, gebunya, lembutnya... speechless kooo.

Tandoori Ayam satu!
Ni cerita last year ye...penghujung bulan Dec' kawan ku nak ke Hangzhou so sebelum dia depart ..we had dinner, hambek ko dia yang pilih restoran mamak ni kat somewhere area KL Sentral...
Location restoran dia ngam2 tepi lift turun dari NU sentral. Sapa x tau sila waze.
Nama restoran aku lupa tapi korang memang jumpa punyalah.

Sedap sungguhlah...gebu gebas koo. aku pula xder nak cover2 line dah..ngap je..ku fedulik hape kat kawan yang teman dinner tu yang PENTING...roti nan cheese depan mata kooo, gila nak memalu kamben. HAHAHA.

So after done dinner memasing bawa haluan memasing...aku balik rumahlah dah tu nak ke mana pula ken...my friend pula ke airport lepas sana sebab flight dia earlier morning... papai kawan, see in new year pula ye.  Semoga ko selamat kembali ke Malaysia semula.
I'm gonna miss your kutuk2 ye.
Catatan terakhir dari seorang rakan karib =_=


 


Sebelum msg ni dok peringatkan aku, kalau dia "pergi" jangan lupa claims semua gadgets dia dari family dia...cakap je aku dah wasiat all gadgets aku, ko je berhak dapat...orang lain aku dah wasiatkan benda lain. Bengong punya kawan. sabar jelah ape pon alhamdulillah... it's my friend no hurt feeling WALAUPON kadang2 aku sentap gak baca statement dia. HIKHIKHIK.

Thanks for visiting =D
 Ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers