Saturday, September 10, 2011

Dasar jantan xguna...

Emm ni memang nk luah rasa. Geram bagi pihak yg kene.grrr.
Aku nk nyumpah seranah ni.huaaaa stress.

Eh ko ni kan...dasar kan jantan xsedo diri.jantan yg makan hasil keje bini.ko ni kan..potong2 bagi hanjing makan pon hanjing geli nk mkn ko.
Ko dhlah merempat...keje satu haram pon xpernah nk kekal pastu kau asyik2 nyalak kat bini ko suruh bayo tu ini.ko hingat bini ko byk duit yer...

Amboi....sedap ko erk bergaya berlagak depan gelfren ko pakai harta bini.eh ko xde rasa malu ker jadi jantan xbertanggungjawap??eh hello...dayus ke ko sampai xmampu nk bg bini mkn pastu ko plk mkn hasil bini.

Bini ko tu dhlah gaji kecik ciput nk bayo kreta nk bayo duit anak2.rumah ko xbayo 3bln sampai tuan rumah suruh kluar,duit motor 2bln ko xbayo pastu bank dah call ckp nk tarik. Memanglah ko xde nk risau ape sbb nama motor kreta rumah yg ko pakai semua nama bini ko.yg blacklist pon nm bini ko tu pasal ko xde rasa ape2.time2 genting gini ko komain sedap g dating dgn gefren ko erk...baguslah punya laki.

Syahdu plak aku bila terkene pada relative sendiri.aku plk tumpang peningkan kepala utk uols. Grrr tp kan yg aku perasan...kalau asben2 ni dh start ada pompuan lain...memang haramlah nk ambik tau rumahtangga.aku pon xpaham...hangin sebadan rasanya ;p

Ish...napelah jantan mcm ni masih wujud lagi?ari tu dh g mahkamah...ceh pandai plk ko merayu xnk ceraikan bini ko konon2 nk minta peluang keseribu kali.ceh...dasar jantan xmalu.

Entahlah....rezeki memasing.ada yg hidup xbrp mewah tp bahagia ada gak yg kaya-raya tp kejenyer buat maksiat xsudah2.
Emm aku rasa,jap2 lagi sure rumah tu kene embush dgn jais sbb udah rupa srg maksiat. Bini ko pi keje buat ot bagai ko cakap bini ko ada affair dgn big boss dah ko asyik nyundal kat umah time bini ko xde xper plak erk. Xpaham....

Aku hanya mampu mendoakan yg baik2 je utk uols.semoga yg jahat jadikan pengajaran jgn ditiru...yg baik jadikan tauladan.semoga kite semua bahagia dgn sepouse yg kite ada.hargailah mereka ;D
Sent from my HTC

XOXO

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers