Monday, September 26, 2011

Open House...

Yeah finally hari itu datang jua =)

Emm aku sawan bila tgk darling ku sasau menunggu hari ahad (25/09/11-semalam)... mana xsasau, memasing xlena tido sebab 1st time buat open house kire2 beso skit arr dr selalu siap berkhemah bagai.

Perancangan adalah 95% Mr R yg control so bile ada yg tanya itu dan ini, bab open house aku adalah 0 ok.Mr R cuma arah aku monitor bab rendang ayam tu je so yg lain adalah dia handle. so my part is easy right??hehehe i suke lah, thanks darling.

Ok, aku story skit psl semlm n 1st of all gambo adalah tiada. sakit hati x??boleh plak aku terlampau bz urus segala macam langsung xteringat nk snap sekeping gambo pon walaupon using hp camera.sahdukan???

Time open house adalah 2-6pm.

Oks, juadah utk open house adalah:
Bihon goreng
Soto
Nasi Impit
Kuah Kacang
Rendang ayam
Puding jagung
Agar2 hijau berlaici

Air Sarsi
Air Oren

Utk puding jagung + agar2 adalah home made, aku dgn mak aku yg buat tau.Dalam kalut2 kat umah tu yg tiada assistant utk jaga ank aku so mencanak gak arr aku tolong mak aku di dapur, kalau uols nk tau.. my mom terpacak depan pintu umah aku jam 3.30pagi ari ahad tu, gara2 risau sbb aku dok kalut call dia tanya camner nk rebus nasi impit, boleh gitu??.

1st time in my life gak adalah memasak nasi impit sendiri...using my hand tau.Sumpah...xpernah tau camner nk masak nasi impit sbb pernah tolong mak utk bungkus nasi impit je. bab masak mak @ sister yg handle saya adalah bab makan je.hehhehehe. ehem...ehem... nasi impit saya jadi tau =) ~ sgt bangga n teruja.

Oks...nnt sambung lagi arr pasai open house (kalau rajinlah).

Thank pada kengkawan yg hadir among of them adalah Kak Ina, Wani, Kak Long, family, jiran2 dan semualah yang menjayakan majlis ni. Thanks a lots dear. Ops x lupe kekangkawan Mr R included the boss En Zul with wife =D

Terima kasih daun keladi
Esok2 kalau i buat event
Sila tolong lagi...ngeee

xoxo  

'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers