Wednesday, September 14, 2011

Hello...glamor ker????

Hehehe dah tajuk pon gitu kan...

Oks saja nk menjawap soklan2 kawan2 haku yg rajin sms promote hitu dan hini...
Oks Well kengkawan ku, dengan ini ambe yg comei ni nk kabo...promote ler ape pon pasal apple yg sompek ni punya produk memanglah aku xheran.

ops bukan nk cakap macik kayo @ xmampu nk boli tapi entahlah... jiwa raga ku xkempunan pon jenama ni. emm agak2 nape erk?? aku pon xtau naper.

Skarang dah hinsap okey...buy ikut keperluan nk bukan nk follow2 org a.k.a nk berlagak sbb kwn ada aku pon musti ada. oh neyhiii i'm not like that ok.

layan gambo jap...
 Ipad2

 Iphone5

Ipod yg ado macam2 model yg ni adalah ipod nano

Oks berbalik crite Brand Mac ni.
Ramai kat luar sana nk pakai ipad2... bagus, up n thumbup for u guys.

Ada kawan tanya...
Eh Suzi...ape barang pakai samsung tab pakailah ipad...glamor.
Aku: eh hello... ada org jakun lagi ker ko pakai ipad2 tu??cer crite. skrg org dah xheranlah kalau ko stakad pakai ipad2.it normal ok.
kot awal2 dulu yer arr...ko pakai ipad 1st model pon org akan cakap... "wah!!!ipad tuuu.mahallll" skrg kalau ipad2 org akan cakap..emm anak kawan aku yg umur 3thn pon main angry bird kat ipad2.
hehehhe... ello kawan skrg org xheranlah gadget brand ape ko pakai yg org sambo skrg technology yg dia org bagi..bukan brand ok.

pastu yang aku xboleh blah tu...ko nk eksen2 kat aku ipad2 yg ko pakai tu.Emm ello...kalau stakad update FB, twitter, pastu update blog (tu pon kalau ko ada blog arr).
Emm pembaziran ok..for me kalau xfully utilies kan ape facility yg ado...sgtlah rugi ok.

Ipad2, time kawan aku beli kat U.S dulu seblum ipad2 masuk malaysia...ambooi komain syiok, sikit2 nk d/load tu ini kene bayo...nk main game advance skit nk kene bayo so sgtlah limited edition kan... rugi ooo beli memahal pastu ape pon kene bayo tp yer arr dh standard dia gitu nk diapekan lagi..terima jerlah.
**Ada kawan cakap...kalau aku pakai ipad2/samsung galaxy tablet 10", udah rupe mcm bawak dulang air. Hampes lah ko Hashim515, mahal tu ipad2 nk buat dulang angkat cawan di hari rayo.Sabau jelah-it's about size of ipad2 ok jgn salah sangka =) 

Iphone4 dah kluar, ramai kekawan sambo..aku tumpang happy n banggakan sbb aku memang xder nk memboli iphone4 so tgk kengkawan beli i banggalahkan.

Tp kalau stakad ari ni, Mr R offer nk belikan Ipad2 ker iphone4 @ iphone5 ker...rather aku hambek duit tu utk beli benda lain @ aku buat investment kat tempat lain. hehehehe sayang ooo.


Ops disebab perbelanjaan gadget Mr R xmau seponser dah selepas ini, so i kene pakai wit sendirilah kan. emm padan muke ko. hahahha

suke naww tukar hp macam tukar handbag, ko plak minta hinpon bukan yg seratus dua...ko pi balun yg seribu dua ribu santap ke 3k punya rege so naww Mr R cakap nk new gadget bayo sendiri. sedih tak??Aku??? haruslah sedih sbb naww wit poket rabak maa nk beli gadget baru.

Ops...meh2 aku bisik skit.Aku tgh tunggu samsung note launch kat Malaysia. Emm rerasa mcm nk sambarlah.Hehehhe tp tunggu .. xtaulah wit poket cukup x.Hehehhee 

xoxo

'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers