Tuesday, September 6, 2011

Hebat buat perangai...

Ya Ampon...budak aryan ni memang menduga kesabaran betul tau.
haiii xtaulah nk cakap ape, dahlah berayo ke-4 tu daddy xder dok bantai buat hal sepanjang jln nk balik.
adus..tepuk dahi aku dibueknyer.

Dr Tg Karang nuju ke Manjung...oklah dah dekat sgt sampai umah mak usu aku dia wat hal. dont mind...sampai sana ok balik...dia cam biasa wat keje ngutip dia, grr betul segala mcm mende atas lantai semua dia kutip..memula tgk bila lepa skit dia pon ngap...

Dr Manjung ke Tapah plak...ni dh start jugak wat hal, xmau ddk seat sebelah koje nk dgn aku jer.mn boleh sayang oit mummy drive ok. sampai tapah mandikan..konon2 aku menjampi jgn wat perangai. bukan sape jampi pon..aku ler jadi mak dukun =) ... dukunlah sgt.

Dr Tapah ke Bidor plak...last house to singgah. amboi ni pon xblh ddk diam sat ade jer kojenyer. kat sini dia dok bizi naik motor dalam umah sepupu abah aku.

Oks...mau pulang.  try masukkan aryan dlm kreta adik aku plak..testing kot2 nk tukar kreta ker. emm same gak...dlm 15min pertama aku call ok lagi katanya.oks, hati dah berbunga riangkan pastu xdan nk tunggu 15min ke-2 adik dah dem2 lampu srh brenti...emm tau dah.

disebabkan aku xtau nk buat ape dah terpaksalah drive gak kreta sambil aryan atas riba aku. cer korang bayangkan ..aku ni dah lah rendah pastu kaki pon xpjg mn..gap antara stereng dgn aku ada aryan tgh2 tu, mmm that time memang seriusly tawakal memandu sambil pujuk aryan stop crying.

sudahnyer budak tu pi ambek plak bantal merdeka dia buat lapek muke nk tido kat dada aku...adus bertambah syahdu aku memandu. ni kekira kalau polis tahan nk saman pon ku relakan sbb memang dh terpaksa dr letak sebelah dia pi tarik2 stereng kreta baik ler aku riba tp xkacau stereng aku ...selamat skit.

tu gambo tu aku ambik time aku brenti tepi jln sbb nk pindahkan dia kat seat sebolah...lenguh tangan sbb kepala dia pi landing kat tgn yg pegang stereng.Ampon nak, jgn buat lagi yer sayang...susah mummy nk jaga keselamatan semua org yg ada dlm kreta kite.

xoxo

'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers