Thursday, September 15, 2011

Teruja sangat

Emm tadi time lunch my sister call, weih partial yg hang tunggu dah mai.

Ahaks mokcik tau dh  kek lapis yg aku hoder dah mai dah.

Aku dh senyum sumbing dh mau santak sampai petang terbayang2 kesyedapan kek lapis sarawak. Bebaru ni kawan ada bwk dr kuching tp flavor kopi...cek xmkn kopi kalau cek ambik mau migrain lagi semula.

Aku pon dgn muke xmalu...nyedeng2 kat kawan di sarawak.ahaks...mood dia sgt baik beb.mau plk dia melayan permintaan ku..tp aku lom bayo lagi itu kek.nnt petang bila partial ada dlm tgn barulah aku semak rege n bayo.

Ape pon..teruja sgt utk rasa kek lapis sarawak.fuh kiri fuh kanan...sodaplah hondaknye.hahahaha.

Malam skit aku update pasai kek lapis plk yer. Tunggu..kot ado yg ngidam silalah dtg awai2 ni ha tkt den perabih xpandang kiri kanan ngadap kek ni ;p

Xoxo

Sent from my HTC

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers