Friday, January 6, 2012

1st day go to school @ kindergarten

Ish...berdebo2 rasa hati. Semua pon serba xkene menjelang Irfan masuk sekolah.
Ape pon semua org pon melalui perasaan yg sama macam aku, sure dlm hati terpikir...anak aku ni nnt nangis x kat sekolah??anak aku nnt boleh belajar dgn baik ker??eh macam2lah aku pikir.

Tarraaaaaaaaa!! Irfan,u r awesome!! My son xnangislah. Memula so quiet pastu bila dah kenal kawan terus lupe pada mak dia yg sebak sesaja kat tepi kelas. Daddy n Aryan gak arr yg steady =)

Jom zassss gambo2 Irfan pada hari pertamanya di alam persekolahan.
Muke xder rasa nk takut pon... bravo anak mummy =D

Ni campur2 gambo ada kelas utk 5thn, 6thn and 3+4thn... so macam2 ragam gitu.

Ni pulak ragam parent's yg nk pickup anak mereka. Dia tanya each parent nama anak, kalau parent xtau nama student memang depa xlepas. Full name pulak tuh =P #among of safety purpose.


Ni adalah kelas Irfan... Kelas Lavender. Kelas yg pertama then utk 2nd kelas bagi budak 5thn is Kelas Lotus.

Ambik ko nak oit...kat rumah xnk pegang pencil xmau belajar so kat skolah pepandailah ko belajar semua yer. Heehhehe

Hasil kerja anak aku. Dia memang meminimakan penggunaan warna walaupon it's free. Uols tgklah hasil kerja tangan dia, yg kanan belah atas tu...langsung xberwarna. Huhuhuhu 

Ni pulak misi/visi skolah ni and pintu kelas Irfan #pintu kelas pon aku nk snap gak.

Ni time depa Q utk cuci tangan sebelum makan. Heehhe aku tangkap gak.

Aryan juga teman abang ke sekolah... then mama yg jaga Irfan pon datang melawat, Tgk Irfan ok x. Hehehehe Thanks Kak Ana and asben =)

Tu...minuman just oren... tp air masak bawak sendiri. Hehehhe
Mari pulak that day depa idangkan kek pisang so senyum jelah mamat kecik ni kek febret dia disuakan =P

Ok...Irfan balik baik transport...Teacher Wong (cikgu kelas dia) yg anto so aku xderlah scary sgt...pagi pon dia yg pick up.

suka sgtlah budak irfan tu dapat naik bus sekolah. Dulu sibuk je nk naik bas skolah siap suruh mama tahankan. Hehhehe now, hari2lah ko naik bas skolah yer.

Selamat belajar anak ku Muhammad Raziq Irfan Bin Razi, semoga terus sukses dalam hidup. Amin!!!


Xoxo
 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers